Monday 1 September 2008

::..bbq kat sg.tekala..::

date:29/8/08
venue:sg tekala
time:12.00-6.30

aku rase hari ni lah paling best skali biler bersame2 ngan bdak2 klas aku..:-
aku dye
yna,aini
cuk,alem
azam
taha,an
abass,bulya
afique,abe
kiterang g bbq kat sg.tekala..sangat2 lah bes..kterang g 3 buah keta..keta aku,abbas n alem.. mule2 g keta aku ngn keta alem jer..then berenti kat masjid smenyih..bdak2 laki nk smyag jumaat..pas smyg jmaat kterang grak g tekala..fuh..mmg best giler..macam2 kterang bwk g sane,ayam bege dging,bege ayam hot dog,mcm2 sos ade..smpai2 kat atas azam twus idupkn api..da lame kterang kat sne abbas n the geng smpai..lpas abis bakar2 makan time..sdap nyer..tgh mkn2 tuh ade sumting jadi..ade ke amat leh bantai bubuh sos tiram dalam die nyer pinggan..die kate ingt sos bbq..
heheheh..ape lagi gelak besar r kiterang...lepas mkn2 smua terjun msuk air..
hahahahaha..mmg bes giler..
kenangan yg xkn aku lupakan..
insyallah!





membakar2

mandi!

1 comment:

Fuzen said...

beshnye tgk pic bbq korang kt sg tekala tu..
jeles xdpt join..
sbb ms tu demam..
mmg xbp sehat sgt..
takot pape hal jd nnt..
ssh plak kn..
tp mmg besh la bbq korang nie..