Friday 17 October 2008

kuantan i already come lah

hurmm..
semalam aku p kuantan
aku p settel kn hal adik aku..
die nk balik pindah cini..
sambung blaja cini..
kat sane de problem r..
adik aku x brape selesa kat sane..
macam2 hal jadik..
so adik aku n family aku amik kputusan suh die benti..
sambung blaja kat2 cni jer..
cost banyak bhai bile die blaja sane..
2 minggu skali nk balik..
mne x nyer..
aku p sane tolong die settle care baek..
ssh gak r..
bile bdepan ngan lecturer die..
tapi last2 settle..
so bwk die p asrama..
die kmas2 brg2 die njmpe kwn2 die buat kali terakhir..(cheewah)
mase dah nk blik...
die salam2 sambil nages2 kat situ...
aku pun cm rase sdey..
ye la die nk tggalkn kwn2 die yg die dok lepak,tido,makan same2
dah tentu la sdey..
bile aku ngok situasi drang tuh..
aku cm tringat mase aku nk balik n berpisah ngn kawan2 national service aku tuh..
huh..
mmg sdey...

No comments: