Sunday 30 November 2008

makan,borak,gelak!

date:29/11/2008
venue:yankies hut
time:8.00 pm
activities:makan2,borak2,gosip2,grlak2

wow be nyer..
aktiviti ari ni..
lterang wat gathering ngn bdak2 skolah dlu..
mmg bes..
walaupun ktrerang 5 org..
tapi meriah giler babi..
yang join mlm tuh..
aku,zana,ainul,bibek and naya!
kterang wat gathering nih sbb nk lepak2 before ainul kawen blan doblas nih..
pas2 yg lagi bes..
ainul plak blanje..
hahahaha
mmg bes giler n sonok giler..
mcm2 kteran order mkn..
hahahha...
then mase ngah lepak2 tuh..
tetibe,,
c caer,sopi ngan korie dtg lepak gak..
lagi r memeriahkan keadaan..
dah la diorang tuh biol..
pas2 campur ngn ainul ngn bibek skali..
lagi lah..
mmg gelak besae jerk mlm tuh..
hahahaha..
syok giler ar....
hehehehehe..
bes gilak..
pasni nk wat lagi gathering..
wat kat putrajaya plak..
nk amik gambar banyak2..
yeaahh!

ni ler kterang

ni naya


ni ainul yg nk kawen blan doblas nanti

ni suzana!

ni bibek..

p/s: maap gambar tidak chantek kerane dia mbil dgn mggunakan henpon jerk..

1 comment:

Anonymous said...

NI YG AKU MARAH NI...
LEPAK TANAK AJAK AKU..
APE AKU NI BUKAN KAWAN D0RANG KE?...
WAAAA....
KO PKIR LA SDIRI SAPER AKU...
MUAHAHAHA....