Sunday 1 March 2009

khas untuk ko!!

cuk..entry kali nih aku nk taip tuk ko..
errmm..
da lame rasenye x kuar ngan ko..
ko bizy..aku bizy(yang sebenarnye..duit tarak..hahaha)
rindu nyer kat ko..
rindu sangat..

cuk..
aku nk citer ngn ko nih..
semalam aku pi tido umah kakak..
nak stadi lah katekan..
aku rase cm pelik jerk bile sampai kat sane..
rase x syok..
mayb sebab dah lame aku tak datang umah MELATI
aku jadi x biase lah..
selalunyer..kalu pegi umah tuh mesti ade ko..
semalam aku pegi ko xde..
aku rase x syok..
walaupun best dpt borak ngan tikah,kak ain,adah..
tapi tah lah cuk..
aku x leh tido semalam..
walaupun tido atas tilam ko..
sampai aku kene msj gn adik aida..bawu leh tido..
aku pown x paham..
nape bende nih jadi kat aku..
ko taw x nape?
hurmm!1

6 comments:

fellaperadine said...

lah x bleh tdo ker smlm...
naper x grk aku...
cian kat cuk...

Wanie Legaspi said...

alah tikah..
dah la ko penat keja..
xkn nk kaco kot..
cian ko,..

نــورحــزوانــــي said...

lor..
yeke..
nape ko pelik??
cube cite kt ak..
nape la ko x msg ak cuk..
da bp lame nset x bunyi taw..
diam je..
batery pun x hbis..
haha
mmg best..
-SEPI ITU INDAH..-
lalalalala

Wanie Legaspi said...

nanti kalu ade mase kite jmpe aku citer ek..
pelik coz may b ko xde..
wink**
hahaha
tak bes ade..
bes pown ade..
bes sbb dpt burak2 ngn tikah.adah.k.ain..
huhuhu

نــورحــزوانــــي said...

orait..
nnti kalu free bgtaw..
ak balik keje kite kuar nak??

Wanie Legaspi said...

okai2..
bleh jgak..