Tuesday 5 May 2009

22 tahun sudah!!

2 may 2009,sabtu..
menjelang tarikh tu..umo aku dah 22 tahun..
huhuhuhu..
dah tua lah..
dah buleh kawen taw tak..tapi na kawen ngan sape ha?
birthday?
tak de pape yg seronok..aku tak dpt ape2 hadiah pown tahun nih..
hanye celcom dan maxis jerk yang sudi bg hadiah..
ye r..celcom bagi free call and sms 7 hari..
maxis plak satu hari suntuk call orang free..fuh hebat lah..
dari family dan kawan. .
aku dpt ucapan..
okeh lah..ade gak orang ta ingt..
tahun ni aku tak wat pown besday party(cm la penah uat hahaha)
ta kesah lah..yang penting umur aku dah makin banyak..
banyak yg perlu aku lalui lagi..
fuh..hidup ni mmg hebat...

2 comments:

dye said...

cuk...nanti bukak tagged tau...

نــورحــزوانــــي said...

yabedabedu..
nak hadiah dtg la melutut kat ak..
lalalala..
kalu x dtg x de la..
thn dpn je la..
wahahaha..