Wednesday 17 February 2010

sabtuday .

last saturday . bizy gila okai . hehehee .
tapi seronok . hebat betol aku merempuhi hari sabtu yang lepas . haish .
pagi2 buta lagi adik aidah dah kejot . pukol 5 okai die kejot aku .
die ajak aku teman dia pi antar sara, kawan die nak fly pi Australia . so gerak gi KLIA dalam 5.30 . lepak2,borak2 sampai la sara masuk kat dalam barulah balik . dalam pkol 8 gak lah .
flight sara pkol 10 pagi . so mase nak balik tu terus lah pi kat keta ,aku masuk parking pakai touch and go .

Sampai kat keta . bleh plak x jumpa card touch n go tu . ilang la der . satu hal plak . pi kat kaunter ckp kat pakcik , naseb la pkcik tuh okai . die cek2 cctv tgk keta msok pkol bape .the bayar . pas2 tewus balik umah .

Hari sabtu tu jugak aku dah janji nak kuar ngan dak2 kolej aku . ala2 cm REUNION lah kunun .
So lepas balik dr KLIA , aku tewus mandi ciap2 pi The Mines ,nak pegi reunion tuh . aku pegi pon sebab nak jumpe chuk . rindu . hehehehe .
seronok2 dapat jumpe chuk yeay =] .
aku pegi pown jap aje . nak lepaskan rindu kat chk ngan yang lelain .and nak jumpe nut yang dah nk dekat setahun x jumpe . dan juge nak wish gud luck kat alep sebab die nak pi sabah training polis .

Good luck alep .
wish u all the best .

ouh , aku lepak ngan derang smpai pkol 1 .30 . pas2 adik aida dah call and kate mama dah mengamuk2 suh balik cepat .
sebab we all nak gi cuti kat Johor Baru . yeay .

super duper exited nak pegi johor . sebab , this is my first time pegi johor ken . hahahah . budus aje. tapi mmg betol . tak penah pegi johor . heheheh .

so,aku sampai umah terus siap2 nak gerak gi johor .
dalam keta aku qada' la tido aku tuh . biaselah tak cukup tido ken . hahahaah .
penat ken hari sabtu aku ,tekejar2 tu yang qada tido dalam kereta . hehehe .

gambar2 reunion dan johor baru will update later . =]

No comments: