Sunday 4 April 2010

mimpi-mimpi

mimipi adelah mainan tidur .
ken best kalu mimpi yang best jadi real .
pas2 mimpi yang burok tu tetap jadi mainan tidur .

so sebenarnye aku nak citer sal mimpi aku nih .
dan mimpi aku sangatlah yang teramat mengarot .
tapi ade certain part aku suke =] hehehehe

boleh tak aku mimpi .
pegi shopping kat cold storage . pas2 bila time nak bayar
cashier tu kate . aku x payah bayar .
and aku x taw sebab ape .okay ini mimpi yang seronok

pas2 dalam masa yang sama , tetiba OU tenggelam oleh air2 kat tepi tasik .
musykil kejap . OU tepi tasik ker ? x paham kenapa aku mimpi ni . ade maksud pape ker ?okay mimpi2 yang kite taknak yer .


lepas tu, aku balik umah , sampai umah . boleh pulak nampak A---- ---M , kat umah aku .
die kate tgh tunggu mak aku masak, die nak makan pas2 nak gi konvo die .
oh dah lama x mimpi pasal kamu , tetibe kamu muncul dalam mimpi aku . seronookkk .
okeh kembali,

apekah ? masih tak paham . kenapa perlu bermimpi die dtg nak mkn yg mak aku masak . kenapa ?tapi mimpi yang ni aku nak jugak jd real . aku suka sebab DIA dtg umah aku yer . seronok laahh .

nak mimpi ni jadi real boleh x ?
cume yang OU tu je x nak .
haish
mimpi,mimpi .
heheheheh

1 comment:

Anonymous said...

owh..aku amir gak..
tp nape k0 x mimpi aku..
hahahaah..
last name je laen..
aku amir poji...
die amir ****...
hahaha...
berpilih kasih la kaw ...