Monday 14 June 2010

saya suka!

saya suka , ape yang saya suka!

1..saya suka bawak keta laju-laju .
2.saya suka menyanyi kuat-kuat dalam kereta bile sorang2
3.saya suka cium GEMU walaupun die xsuka , hahaha
4.saya suka Peugeot 308 yang baru , hensen yer kau
5.saya suka pergi karoke, walaupun suara x sedap . hikhikhik .
6.saya suka tengak movie di cinema . weee =]
7.saye suka lelaki nama AMER , heheheeheh, senget ke kau wanie ?
8.saya suka KAER AF2
9.saya suka DUDE HARLINO
10.saya suka meatball IKEA
11.saya suka tengok AF tapi saye x penah AFUNDI , hahaaha
12.saya suka tido pakai stoken , yeee =]
13.saya suka GLEE
14.saya suka CHARMED
15.saya suka RayBan farid kamil.
16.saya suka alya zulaikha dan adam qairel


banyak lagi yang saya suka , will update later lah yer ,

1 comment:

anith said...

saya suka apa yang anda suka
bernombor
2
6
10
13
14



hehe