Sunday 4 July 2010

RIP encek rado sayang .

dah bape hari die x balik umah , sedih

slalunyer , aku balik keje mesti tunggu depan pinti nak masuk umah ,
bubuh mkanan die dlm pinggan pun still tggu depan pintu sebab nk masuk umah .

slalunyer , kalu mama balik dari keje , die mesti tunggu dpn pintu ,
die taw , kalu ngan mama, mesti dpt masuk umah , mesti dpt mkn sedap ,
mama sayang die .mama slalu kate die baik ngan rado sedih

kalu die dpt masuk umah , mama dah bagi makan , mesti duk terbaring bawah meja , comel aje .

die takot ngan abah , klu abah panggil die , die leh wat bodo aje , rindu

kalu malam2 , time2 nak tido , mesti die duk kat blakang bilik aku , tunggu aku bukak tingkap , bagi die masuk , pastu die tido ngan aku ,sedih dan rindu

sedih , sedih,sedih , mane rado pegi , dah x balik umah nih ,

abah kate : dah xde lah tu , bialah , kucing mmg cm2 , kalu die syg kat tuan die , die xkan mati depan tuan die .

xpelah rado , RIP , walaupun sedih nak mapos kehilangan kau , akn aku cube tempuh hari2 without kau kat umah .
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..






















1 comment:

anith said...

sabar ye kakak!
*hug*