Monday 8 November 2010

Estet !

Hari kames afta balik dari JKR HQ , ade orang ajak tengok movie .
aku nak tgk life as we know it , tapi kat alamanda xda , aku pun tak paham kenapa alamanda xda cerita tu , stupid ken .
okay pastu aku ajak die pegi kt klcc sbb dah alang kat kl . die xnak , macam2 alasan dia bagi ,
jauh lah apelah . whatever , kau nak belanja , aku ikot .

then dari kl terus masuk putrajaya , pegi alamanda .
dia tanya aku , nk tengok citer ape ?
aku pun kata , MEGAMIND yeayyy ,
pastu dia kata , macam budak2 lah . eh cm2 plak cakap kat aku
pastu dia nampak ESTET punye poster , terus nak tgk cite tu .
aku kate lah eyeww , macam xbest aje .
dah die nak tgk pastu nk blanja , so ikot lah .

cerita ESTET ?
xtahu nak cakap ape lah .

kena berhati-hati pilih cerita melayu sekarang

2 comments:

anith said...

xbest ke kak?
cite psl pe?

Wanie Legaspi said...

anith:xpaham citer die .
cm nak tiru showlin soccer pon ade gak ,