Monday 27 December 2010

Last week on 2010

woahh , dah minggu terakhir tahun 2010 .
macam cepat ,
dah nak dekat setahun aku kerja ;)
dah setahun mok aji meninggal ,
dah setahun wan meninggal,
dah cukup setahun meninggalkan UK , unforgettable vacation ;)

Review in 2010

January
Abis belaja , duk kat umah , xwat pape , macam x da arah tujuan
Meeting up with my NS friend yang almost 1 year tak jumpa .

February
Mula berkerjaya ;)
Gathering dengan budak2 KUIS yang saya renduu ;)

March
Tiada yang special pun , masih berkerjaya dan sedang seronok berkerjaya ;)
Abang dayah yang sulung kawen , aku kecewaa ;( hahahaha
Book tiket untuk bercutii ;)

April
Nothing Special ;)

May
Birthday saya , dapat tiket flight free pegi langkawi ;)
Haikal bagi tiket free tgk AF8 punye final ;) hahaha ;)

June
World cup hebat , x minat bola pun tapi tengok sebab JAPAN ;)

July
Mama abah pegi umrah
Boss saya kawen , seronok ;)
Jumpe cik anith , kenal from FB and Blog ;)
Naya balik wat gathering umah ainul yg baru dpt baby time tu
En.rado syg saya MATI , sedihhh :( :(

August
Cik GenGen setahun on 31 august ;)
Holiday with my bestie dekat SABAH ;) sangat seronok ;)
My childhood best friend dah kawen auwww ;)

September
Cuti Raya Lama Sangat
Dah tak dapat duwet raya dah . ngeee

October
Officially menjadi nenek kepada Amir Rafiq M.Hazim ;) new name ONI
Adik ain start PMR
101010 ,kawan mase sekolah shakila eksiden dalam bus ;(

November
Bersiar-siar di melaka bersama besties again , makan ikan bakar , yummeh
Driving a Porsche Cayenne Turbo ;) fuhh
Saya suka Khairul Fahmi Chemat ;) wink wink

December
Nothing special ;)