Tuesday 1 March 2011

Teater Terima Kasih Cinta

Tadaaaa , ni gambar-gambar pegi tengok Terima Kasih Cinta Muzikal . theeee ;)
it was awesome ! walaupun aku beli tiket murahan sahaja , tapi berbaloi . ingat jauh sangat tiket murahan itu rupanya2 tak , okayy lah .

Okayy, TKC neh based on movie CINTA , alahh yang ade 6 buah cerita cinta tu , cita cinta tu pun aku tak tengok habis tapi menggedik nak tengok teater .

Meh nak citer, pelokan dia ramai , ade tony eusoff, norish karman,farahdhiya,anding,safura,vince, nadia aqilah.
diorang asing2 kan cerita ni based on color baju macam ni

nampak tak ade oren,hijau,biru,kuning and pink ;) yang baju2 hitam tu semua back up dancer and singer
Overall okaylah , walaupun aku cam tak suka dengar time deja moss nyanyi rasa mcm nak tekan button foward aje , tapi keseluruhanya best lah . ngeee .

Habis teater terus sesi menggedik depan istana budaya , orang laen duk sebok tunggu amik gambar ngan artis bagailah, kite orang sebok posing kat luar tu , ngeee ;) yelahh aku kan pantang nmpk kamera mesti nak menempek punyaa , ngee ;)








oh habis teater dalam pukul 12 kot , uhuuu gila kau , lepas abis teater tu pegi makan kat mane tah tapi yg penting pakprik daging dia yummeh gilos , sedaaappp ;)

oh lupaaa , aku sampai umah nk dekat pukul 2pagi , sebab lambat ,
abah tak naik tido lagi time aku sampai umah tu, tunggu aku . sweet kan abah aku tu ;)

saya sayanggg abah saya .
teater ape pulak lepas ni nak tengok ? hehehehh ;)
ngeee ;)

2 comments:

anith said...

wwahhh!
kak, nnt nk tgk ajak adek kakak yg comel nie! tp kl mahal, xyah ajak! hahahahahhaha

Wanie Legaspi said...

hahahaha, kalau ade teater best ape salahnyaa ;)

kite amik murah2 ajee . ngee