Wednesday 13 April 2011

Perjumpaan hebat, menggedik sekitar putrajaya

Hari jumaat malam cuk call aku , dia cakap nak jumpa on saturday , adah turun KL sebab dah lama tak jumpa , yelah lah jumpa masa raya hari tu, cuk cakap nak jumpa dalam pukul 1 macamtulah kan . Aku pun okay kan aje . So aku cakap dengan budak ni(kengkawan adik ain) suruh bangun awal nak pegi tengok budak comel mata besar iaitu Addin Qazril . Aku cakap pukul 9.30 macam tu nak gerak dah , last last pukul 11 lebih baru keluar rumah , macam tu lah kalau rumah penuh dengan budak budak perempuan , haish .


Lepas tengok Addin tu singgah jalan TAR cari2 shawl murah2 lepastu terus balik bangi, singgah mamak makan, uishh memang teringin gila kan aku nak makan mamak , hihihih . Dah pukul 2 lebih cuk tak call lagi . hurmm . dah nak dekat pukul tiga baru cuk call dah sampai alamanda. Sampai alamanda , makan2 borak, pusing2 . Lepastu terus keluar dari alamanda , pegi wetland . pegi amik2 gambar aje . hihihih . Syoklah jumpa macam ni sebaba dah lama tak jumpa kann ;)


So inilah hasil ambil gambar pakai self timer yer . Pakai HP pulak tu . selalunya kak ain bawak camera hebat dia , tapi kali ni tak pulak sebab camera hebat dia masuk bengkel . Hihihih  ;)

*Seronok dapat jumpa kamu semua
*Kene repeat balik pertemuan ni berserta kakak , sebab kaka dah kol aku ajak keluar banyak kali , hihih ;)

sayang korang semua ;)

1 comment:

Anonymous said...

motif gmbr yg tgah2??
hahaha
nex time kite deal lg hebat yer..