Wednesday 19 October 2011

Real Steel .



Haih rajinya aku buang duit tengok movie bulan ni . hihihihi . last week tengok what's your number . semalam tengok real steel pulak .


Real steel ? terbaik lah weh . tolong lah ajak aku tengok lagi sekali . please .




Handsome tak hugh jackman ni pakai ray ban. bak kate ayen rayban dia kena ngan hidung . haihh cair. oh btw aku tak taw pun hugh jackman belakon cerita ape before ni kan . aku siap tanya ayen dia belakon cerita ape . hahahaha . so lame lah wanie.




max adelah makhluk yang super comel amat . 
bila dia menari dengan robot dia tu super comel okay ;)




Banyak scene cerita ni yang best . so sila lah pergi tengok . oh aku suka scene yg :


- max konon nak jatuhkan kunci charlie dalam longkang
- max dealing dgn kingpin, masa Atom nam fight .
- masa max cabar team zeus . nom nom comel amat .
- bila max cakap kat charlie "you talking to a robot ". comel . weee ;)

No comments: