Friday 3 April 2009

aku bengang betol

weh..ko ni pehal ek?nak ikot ck BF ko sngat..bodo nyer..leh lah kasi mesej kat aku ta kasi aku gi negok umah sewa tuh..aku susa ape kalu BF ko xnak datang kat umah sewa tuh?
ko punye uma ker?tuan uma pown ta ckp pape..ko ing aku kebulur sangat ke na negok and na tayang muke aku kat BF ko tuh haa?
aku taw la BF ko ta suke aku..ko ingat aku suke sanagat ngan BF ko tuh..muke je cam cine tapi x hensem pown..
mamat mase kat kursus mdec aku tuh lagi kacak ko taw x?
menggelabah ar ko..ko je na setia ngan BF ko tuh..ko ta taw dalam diam2 die dok mesej ngan budak junior yang ko sound dulu..
x leh belah lah BF ko tuh..
poyoh dowh..
aku meluat laa ngan BF ko tuh..
cam laa alim sagat..nak suh ko pakai cam ustazah..
kalu alim mesti ta de nak couple2,xde nak amik gambar cium2 pelok bagai cam laki bini..
boleh belah la BF ko tuh...

6 comments:

Anonymous said...

hahaha..
dat's rite..
gelabah jek!!..
bdget perfect!!
pdhal silap byk jgk..

CorNFLiqUe said...

jgn emo2 chuk...hahahahaha...

Anonymous said...

wanieku's...
siapakah yang cube menyakiti hati kaw nih..
aku tabley denga r mende2 cenggini..
kuang asam la die tuh...

Wanie Legaspi said...

nanti aku jmpe ko..
aku bgtaw eehh..
kang bgtaw skang org2 tu taw plak..

CorNFLiqUe said...

yaahhh...anonymous dgn bangga nye menunjukkan semangat setiakawan...yaaaaa ini lah konsonan yg kita cari2 selama ini....saya putar lagi....wang besar...wang besar...

Wanie Legaspi said...

alem:setia kwn mesti maw pnyer..hahaha..sengal dowh ko..