Monday 27 April 2009

konvokesyen haril nahar,bowling di alamanda

hari sabtu yang lepas..adelah hari yang bersejarah kepada cousin aku yang bername
HAIRIL NAHAR..or i called him ayen..


hari konvokesyen die..


walaupun die hanye dapat sijil..
tapi die dah bejaye menghabiskan pengajiannyer selama 2 tahun..
so ayen nyer konvo derang wat kat PICC Putrajaya..
wow..itu ade first time aku ke PICC..walaupun aku pnye umah dekat jer..
tapi ta pena pown rase nak pegi..wink2..
heheheh...


ermm..
konvo ayen nih hanye mama fazilah and aku saje yang masok kat dewan..
adik beradik die ta dtg pown..
pity ayen..care die cm tak kesah jerk...tapi dlm hati die takde sape yg taw...
die ade kate..die ta hrp pown adk-bradik die yg laen dtg..
die cm mgharap kak pija(1st sister) die je dtg..
tapi tak dtg pown..
tak pe la yen..
aku ngan mama ken ade..


hurrmm..
ta rugi aku pi konvo ayen nih..
mase acara selingan..kire time rehat laa..(bg encik bagi sijil tuh rehat lah)
ade la nyanyi2 ciket..
ceh budak tuh nyanyi ta sedap lngsong laa...
dah la nyanyi 2 lagu..mule2 die nyanyi lagu laskar pelangi...
pastu die nyanyi lagu warisan..
tengah2 die nyanyi..die pggl name nubhan..
comel2..nubhan..
heheheh..
ta rugi pegi konvo ayen..leh jmpe nubhan...
heheheh..


then acara konvo tuh abis dlm pkol satu..
pas makan2 balik..ayen bizy giler...
so kiterang balik dulu...



pas rehat2..
ptg tu mama fazilah ajak gi citibank na byr duwet kad kredit die..
so aku.ayen ngan mama gerak la gi citibank puchong..sebab kat pucong paling dekat..
huhuhuhu...
lepas je tol sg.besi jalan jammed giler lah..
aku lupe yang ari ni final FA CUP.. selangor vs kelantan
mmg jammed giler..huhuhuh..
ramai betoi penyokong2 bola sepak nih..
budak2 kelantan yg bawak moto berkobar2 bawak bendera derang + ngan bendera p.a.s (pe motif)
hurm..giler lah..
last2 selangor menang penalti..


malam pulak..
aku,ayen aida,ain..
gi alamanda..
maen bowling..
kiterang maen 2 game..
huu..hebat..first game aida tinggi skali..
second game aku plak tinggi..
huhuhu..
syiookk giler la..
huhuhu...









No comments: