Thursday 28 July 2011

Malaysia vs Singapore (Cerita hangat khairul fahmi kacak dan fiancee)

Alahaaaiii , malaysia kalah dengan singapore, takpelah anda tetap hebat #harimauMalaya ;)
Aku bukanlah reti tengok bola sangat kan , tapi dari ape yang aku tengok #khairulFahmi macam banyak safe kan bola dari masuk dalam goal . Super safee sali pun hebat jugak.


singapore? alah banyak cerita lah player diorang so annoying . meluat . hahahha


* kenapa masa kat singapore hari tu tak kasi #khairulFahmi main ?




Cerita hebat minggu ni adelah kekononya Khairul fahmi tu ade scandal lain. dengan perempuan nama apatah . yee perempuan cun seyh . hahahah . hebat demo apek .
sooo kalau dah ade scandal tentulah fiancee mengamukan . #so kesian .


aku macam senyum2 aje baca gossip hebat khairul fahmi kacak tu . haish .
**aku tak kesah apek nak ada scandal
hahahaha . memang kau tak kesah sebab bukan fiancee kau . hahhaah 
**ape aku mengarut nih . hahahha .


walaupun di landa gossip hangat , khairul fahmi tetap hebat kat padang . aku sukaaa ;)


korang terpikir tak kenapa khairul fahmi ade scandal nih? dah boring kot . tak kesahh yang penting aku suka kat khairul fahmi yang hebat tu . i loveee sepet guy ;) hahahahha

No comments: