Wednesday 3 August 2011

Day 23 : 15 fact about you



15 fact about me ?


1- Saya seorang perempuan, anak kepada jamil&hafdzam, kakak kepada aida farahin&ain yasmin
2- Aku dah bekerja , setahun lebih , (tapi gaji tak naik lagi duhh)
3- Aku suka makan , tapi aku tak makan seafood, kecuali udang . 
4- Aku ade sinus , hidung akan gatal seharian jika mkn udang iaitu seafood , tapi ade kesah sebab ianua enak.
5- Aku suka tengok gambar2 photographer yang hebat2 tu , oh aku suka baca blog bride2be . muahahaha
6- Aku sangat suka tengok sepet guy , aku rasa mereka hawttt gila example ialah Khairul Fahmi Che Mat ;)
7- Aku suka tgk perempuan pakai kemeja petak2, jeans, converse and shawl . Comel ;)
8- Aku suka travelling dengan kawan2
9- Aku sayang parent and siblings aku 
10-Sekarang ni aku dah mula malas nk pegi kerja hari2 .
11-Aku suka ipon ;)
12-Aku suka Khairul Fahmi Che Mat ;)
13-Aku suka GLEE
14-Aku ada proton gengen
15-Aku suka kat class mate ngan school mate aku dulu, sampai sekarang. hahahahah

No comments: