Thursday 25 August 2011

Ramadan 2011

1. Banyak dugaan bulan puasa tahun ni , mungkin ada hikmah nya.


2. Mama admmited kat az-zahrah on 8/8/2011 . Aku memang dah cuak gila siap muntah. aku pesen kalau cuak lebih,pastu memikir lebih mesti mutah , ape dooo . Pagi tu aku bawak pegi emergency dia bagi nabulizer pastu terus masuk air. Doc kata mama punya paru2 dah ade infection sebab kahak dah lama kat dalam badan.


3. Buka puasa dengan geng2 JKR, masa practical dulu . Buka dekat Sooka sentral, kelantan delight . Nice place. Aku tak tahu pun ade tempat nama sooka sentral. so lame . hahahaha.


4.Mama Discharge on 11/8/11 . Alhamdulillah . tapi aku macam tak sedap hati. mama maseh lemah. then lepas cuti nuzul quran dia dah start kerja and alhamdulillah dah sihat ;)


5.Lepas mama discharge, abah pula admitted dekat Hospital Serdang. Abah admitted on 14/8/11 . Sedih tak habis lagi. tambah sedih ni pulak . aku asyik menanges aje kat hospital. Orang call nak cakap pon tak boleh . mesti menanges.


6. Abah discharge on 18/8/11, abah masuk sebab sama macam mama, ade infection dekat paru2 . Tapi alhamdulillah dah sihat ;)


7. Taha, classmate aku yang berasal dari republic chad, nak balik negara dia for good. datang balik sini untuk convocation nanti bulan 12 . So kekonon gathering before dia balik lah kan . Makan2 dekat alamanda , full story dekat blog cik cuk shyg .


8. Tak shopping raya pun lagi , shopping seluar jeans sahaja masa 1 hari sebelum puasa.


9. Bawak abah pegi ioi mall puchong , dia shopping sakan . katanya dua tahun sekali beli2 mcm ni.


10. Oh addin qazrel dua kali masuk hospital. dia batuk. kene nabulizer jugak . kesian dekat budak comel tu .


ConclusionNya, ramadan tahun ni macam2 dugaan . dan aku terima dugaan ini seadanya. Mungkin ada hikmah semua ni.

No comments: