Sunday 4 September 2011

Aidilfitri 2011 ;)

Selamat hari raya Aidilfitri semua blogger,reader,follower .bajet macam ramai follower+reader .


1. Balik raya, malam raya. gerak dari bangi pukul 11 sampai permatang sintok pukul3. Aku bawak sampai G.Semanggol. Then abah bawak . Supposed balik pada hari raya pertama,tapi ade orang terlebih exited nak balik raya.


2. Pagi raya,aku tak pegi sembahyang raya sebab ? sebab boleh bantai demam pagi raya . hoiih . gila tak best.


3. Baju raya abah warna pink belacan, comel bukan? baju raya aku ngan aida tak siap . so aku pakai baju last year yang belum pakai,aida beli baju baru . Baju aku kaler puteh, cuma pakai shawl kaler belacan aje. mama pun pakai baju lama aje tapi cantek ;)


Baju raya abah yang kaler Pink
aku,aida,cousin,adik ain


4.Family makteh tema puteh, so aku boleh join diorang, pakcik punya family kaler kunin kau . hawtt.


5.Pakcik aku kaya doo, pakai nikon D7000. gua sukaaa .hahahaha. boleh posing best best.


6. Raya kedua pegi pendang raya rumah cuk. then lepak rumah mama fazilah aje. Malam pegi nonton movie dengan badam and paksu yen, paksu belanja. oh kami tengok cars 2. comelll ;)


7. Raya ketiga makteh buat open house, so shiuu rumah dia dekat tanjung . lepas makan2 pegi rumah kakcek dekat bayan baru. malam pegi queensbay Mall. nak tengok movie. kekonon hantu bonceng tapi full house so tengok final destination. scary bodoh cite tu. 


8. Hari jumaat balik bangi. Aku tak bawak kereta langsung kerana tidak sehat, suara macam Ella, selesema lagi. memang seronok.


Conclusionya, raya tahun ini best, tahun lepas boring giler. Oh tahun ni aku bagi duit raya. hihihi tapi maseh dapat duet raya, sekian terima kasih ;)


gambar2 raya yang tak banyak pun ;)





1 comment:

anith said...

selamat hari raye kakak!!!!