Sunday 28 December 2008

AINUL DAH KAWEN LAA..

yuhuu..
bape ari aku x tulis entry..
ari ni aku nak tulis pe jadi on jumaat.sabtu,ahad,&isnin

date:26 december 2008
venue:umah ainul nabilah,sg.ramal
time:8.oo pm
activities:negok ainul nikah..

waaa..kawan aku yang sowang nih da kawen..
da selamat pown jadi isteri kepada cimy..
cantik giler ainul mlm tuh..
aku gi umah ainul dengan aida..
dayah x leh g..
ade program kat kolej..
ainul pakai baju kaler cream..cantik laaa..
sampai kat sane..
naya ngan zana dah ade..
pas2 lame cikit za ngan miza..berserta ngan nas..
okehlah citer balik pasal ainul ngan SUAMINYER..
dgn sekali nafas ainul dah jadi isteri orang..
hehehehe..

tahniah ainul..
semoge ko berbahagia sampai anak cucu..
dapat anak banyak n comel2 taw..
hehehehe

1 comment:

Anonymous said...

dan x ajak aku lagi skali...
bag0s kaw kawan..