Saturday 20 December 2008

F A I Z A L T A H I R

semalam malam p mines convention center..
gi ngan aida..
ade event aniversary HAI-O marketing..
mak aku pakse2 suh g..die dah bli tiket.
rugi x g katenyer..
so aku ngan aida jadi mangse..mama x leh g bcoz die ade kat langkawi..ade family day opis die..
aku smpy kat kawasan serdang jalan da jammed gilak..
tensyen jer aku..
pas2 aku berusehe bersungguh-sungguh nyer utk mencari parking..
dgn mengambil keputusan parking kat kawasan umah2 orang yg dekat2 ngan mines tuh..
nak paking kat citu micc mmg da x dapat laa..
penuh giler..
masok dewan tuh aku dengar la bebelan vvip diorang tuh..
bosan jer..
tapi yang penting..kat tiket aku tuh die tulis persembahan istimewa..
Siti Nurhaliza..
alih2 keluar..FAIZAL TAHIR...
oh tidak...aku suke faizal tahir...
x rugi aku merempuh jammed dan berjalan jauh..
bes giler faizal tahir..
die nyanyi 4 lagu..
1-rock n roll
2-sampai syurga
3-gemuruh
4-COBA
bes nyer..aku suke faizal tahir lah..
hehehehe..
rase betol2 aku x rugi g malam semalam..
hehehe...


owh faizal tahir!

No comments: