Saturday 6 December 2008

kawen?awal nyer..

smlm petang..mase mak aku balik keja..
aku borak2 la ngan die..
tetiber mak aku bkak citer..

mak aku:eh wani..taw tak?
aku: x taw..pe bende nyer ma?
mak aku: nafiz ngan ummul tuh da nk kawen dah..
aku: laa yeker?bile?mane mama taw nih..
mak aku: yela..bulan 7 taun dpn..tadi mama jumpe mak nafiz tuh pastu mak die citer la kat mama,mak die pown tekejot cmne mama leh taw sal nafiz ngn umul tuh...
aku: laa yeker..mesti la mama taw..hehehe..awal nyer drang nak kawen...
mak aku: alah biase lah tuh..dah smpai jodoh agaknyer..awal ape..si ainul tuh bkan nak kawen ke blan doblas nih..lagi awal ke?
aku:haah ye lah..hehehehe...

eh awal btol derang wat kputusan nak kawen..
x sangke plak..
kat skolah cm nak tanak..
tetibe nk kawen..
errmm..mayb dah smpy jodoh derang..
semoge bahgia yer..
huhuhuhu..

eh cukk!..
ko bile plak nk wat kputusan nk kawen ngan alem..
ak x sabar nk g kenduri ko..
mne taw time tuh ak dah ade boipren ensem..
x pown ak bwk amer syam p kenduri ko..
hehehehe..
heheheh...

3 comments:

Anonymous said...

tol ckp mak kaw...
ainol 2 kawen lagi awl...
nafiz yg taon depan pnye citer plak
kaw ckp awl...
eeeee....
ape da...
weh...kduri ainul bwk la aku skali...

نــورحــزوانــــي said...

hohoho..
sabo le..
g la tnye alem..
apsal die x nk msuk minang ak..
hahaha..
ce ko pikir balik..
kalu ak kawin cpt nnti ak x ley kuar merayap ngn ko cm salu..
da ade laki kne dok bwh ketiak laki jew..
kui3..

Wanie Legaspi said...

to-cuk

hahahaah..
btol gak ken cuk
kalu kawen awal x leh kuar slalu..
kalu ko kawen pown mesti alem nk ekot je kenn..