Monday 23 February 2009

mariLAHmari

hahahahah..
cm klaka jerk aku nk mnaip entry nih..
tapi nk taip jugak..tak kire...
hahahha..
errmmm ak nk tnye..
korang ikot x OIAM dari 1 sampai 3 nih?
hurmm..
aku x ikot sangat and kadang tuh x ikot lagsung..
mase tuh bdk2 kolej aku sebok dok citer sal FAIZAL TAHIR leh kalah ngan SUKI..
aku x phm n x taw sape diorang tuh..heheheh..bodo ken..
dah lame tuh bawu aku kenal..
biase lah..x mengikuti..
OIAM 2 lagi lah..
same lah mcm yg 1 jgak..xde hati pown nk negok..
hehehehehe..

tapi OIAM 3 nih..
aku terikut pulak..
time tuh mase die bawu tunjuk odisen pnye..
saje2 r negok..
pas2 tersangkut pulak..
sampai malam top 12 tuh wat persembahan..
hahahah..klaka ken..
aku ngok OIAM3 ni pown sbb aku minat salah sorang drpd derang tuh..
name nyer adelah..NASHARUL AWEERA...
cumil2..name pulak pelik..
aku suke name die..
hahahaah

lagi satu aku suke kat NINE COCO..
suare sedaap laahh..
so ape lagi marilah kite same2
vote tuk AWEERA and NINE..
huhuhuhu



Photobucket


AWEERAyangNAME PELIK



Photobucket


NINEyangKACAK

No comments: