Friday 20 February 2009

yehuu!

today..
xde wat pape..duk jerk kat umah..
pas pukul 1 lebih..pegi amik aida kat kolej..
die nak balik..biase laaahh..weekend..
mane x penah die x balik..
hahahahah..
pastu saje jer cakap dengan die..
adik..jump pi mines nak x..?
dah lame seh x p mines..asik2 alamanda jerk jadi pilihan..
hahaha..
tetibe amey mesej aku..aku ajak die same..
aku sebenarnye nak pegi mines dengan satu tujuan jerk..
aku nak pi beli sunglasses aku yang dah x bes nk memakainyer..
aku suke beli kat mines..
sunglasses die santek2 dan pelbagai pesen..
hahahah..
huu..
sampai jerk kat mines..aku sedikit terkejot dengan perubahanyer..
dah macam sunway pyramid dah aku negok mines nih..
tu lah..lame sangat x datang..cmni laa jadi nyer...
setelah mendapat sunglasses yang aku berkenan..
so kami pun berjalan2
dah puas jenjalan..
kami pulang..dan dgn segeranya aku memakai sunglasses aku yang baru itu..
heheheh..
aku anta amey kat umah die + sembahyang asar sekali..
and then abah tipon suh balik umah dengan kadar segera..
die nak pakai keta..nak pi pd..

so pulang lah aku..
huuu...

No comments: