Monday 30 May 2011

Day Five; 10 Wishes

I WISH THAT I

1) semoga aku menjadi seorang yang lebih baik dari sebelum ni

2) Semoga aku dapat cari kerja lain yang lebihh mencabar , Insyaallah ;)

3) Semoga aku boleh capai hajat aku untuk ke SPAIN , Insyaallah, 

4) Semoga mama dan abah sentiasa bahagi hingga akhir hayat mereka.

5) Semoga aku menjadi orang yang sangat berjaya dalam hidup.

6) Semoga boleh drive kereta yang hebat2 lagi lepas ni, BMW X6 kee ?

7) Semoga boleh beli rumah sebijik sebelum kahwin ;)

8) I wish that i will have a perfect wedding with perfect man and its sepet guy ;) (awhhh, ni nak kene tulis omputeh aje kannn . hahaha)

9) I Wish for IPHONE !

10) I wish, ape yang aku wish kat atas tu semua menjadi , Amin , insyaallah ;)

Macam rojak , nak campur bahasa, kau ingat kau dah bagus ke ape . hahahaha ;)

1 comment:

Anonymous said...

aku suke bace blok ko okeh!
sekian
tq