Sunday 15 May 2011

Holaaa , banyaknyaaa nak updates ;)
nak update pasail birthday party aku
nak update pasal mother day ;)
nak update pasal jakarta bandung . ngeee ;)

okayyy hari ni nak update pasal birthdayy , i am officially 24 years young okayyy ;) hihihi
 birthday aku tahun ni jatuh pada hari isnin , lepas wesak day , hari isnin cuti sbb ganti wesak day semalam . so hari isnin, tak tahu buat ape . si makcik zana ni tak habis-habis ajak aku keluar . aku pon haishhh xpe lah join aje, kami pergi the gardens, zana nak usha handphone, dah usha2 zana ajak makan kenny rogers , yeayyy ;) tenkiu zana sayang , tengah lepak2 kat sana, adik aida call, dia kata , takyah lah balik awal2 , sebab tak da sape2 kat umah , sedih tak sedih tak ? haishh . kecewa aku , takde orang pun nak celebrate birthday aku .

pastu pukul 8.30 aku gerak balik dari umah zana, serius mmg xde sape2 kat umah . hurmm. boring. masuk dapar aku nampak chicken chop. hahhahahaha . pastu agaknya bapak aku terlepas cakap "nape balik lambat, adik2 nk celebrate birthday wani taw" aku cakap . yeke? hahahahha . terus tukar2 baju , aku gila eksited okayy . cari kek lah ape lah . hahahaha . aku ingat diorang beli red velvet kek kat little white cafe tapi tak cheese cake kawan mama . okay tak kesah lah kann janji ade kek . seronokkk , pastu ma idah family dtg. siap2 tiup lilin ogeyhh . 

thank you adik aida, adik ain ngan fath sebab buat chicken chop yng sedap tu 
thank you mama belikan kek tu 
thank you abah sebab bocorkan rahsia . hahahaha ;)

My cheese Birthday Cake

Muke Exited tgk kek sendiri , sebab selalunyaa belikan kek kat orang aje ;)
sayanggggg semua oranggggg ;)

No comments: