Sunday 22 May 2011

Day Three ; 10 Thing You Hate

10 Thing I Hate ... 

1) Menunggu- sumpah aku tak suka gila menunggu ni , selalunya terpaksa tunggu org siap lambat, tunggu nak ambil orang kat ktm ke , airport ke , hoihh , memang aku tak suka lah kan .

2) Bila bayar Tol- aku tak suka gilaa bila touch and Go aku habis,pastu aku terpaksa bayar tunai. aku dah beratur panjang2 tiba2 ade kereta dengan bangganya nak potong line. memang tak dapt lah kan . Memang sampai sudah aku tak bagi . Penah jadi kat aku sekali, aku dah beratur panjang, dah nak sampai kat tol tiba2 ade kereta saga ni nak main masuk aje , memang sampai kesudah aku tak bagi, aku akan duduk serapat2 nya dengan kereta depan aku tu . Hahahah

3) Tak suka orang nyanyi lagu soley-soley pastu buat2 tangan macam usup wilcha tu . Annoying doo.

4) Tak suka dengar bebel- hoihh ni lagiiiiii aku tak suka , tensyen betul kalau jadi macam ni, haih. kalau bebel sebab aku tu ok lah , ni kene deangar bebel sebab orang . memang tensyen kan

5) Tak suka bila kene pusing sepuluh juta kali untuk parking kereta sahaja !

6) Tak suka bila orang tu tak perfect tegur aku . Contohnya, aku pakai tudung tapi masih pakai baju lengan pendek, pastu ade orang pakai baju ketat, tak pakai tudung tegur aku kenapa tak pakai baju yang tutp aurat. Boleh pulak nak tegur aku . bodohhh lah orang macam ni .

7) Sales Assistant kat Branded Shop- Korang ni kalau orang pakai selekeh2 masuk kedai korang memang tak boleh nak kerek lagi kan , siot aje . Cuba lah layan aje customer tu, tak salah pun ken nak layan elok, mana tau yang pakai selekeh tu lah boleh beli sambai beribu-ribu kat kedai korang .

8) Pejabat Pos- Ramainyaa orang !

9) Air Asia Ticketing - Kadang-kadang ada yang baik, tapi ada yang sombong gilerrr .

10) Tak suka bila aku nai kereta ngan adik bongsu aku . Aku yg bawak kereta, dia yang nak mengawal radio . choyyy .

No comments: