Monday 13 June 2011

AF 9 & HAZAMA

Aku memang mengikuti setiap AF, tapi taklah seobses mana pun, cuma kenal siapa diorang dan lagu apa yang akan diorang menyanyi setiap minggu , kalau lagu sedap sure aku tengok konsert, tapi kalau lagu biasa aje, takdelah aku tengok .

So aku nak cerita pasal hazama, yang aku tahu serba sedikit ni. Hahahaha.
Seperti yang korang tahu, hazama pernah masuk AF4 sampai prelude, dia dia nyanyi lagu ZAKIA,

nah ni masa dia nyanyi, aku bajet dia memang boleh masuk ke AF4 time tu , tapi sayang . takda siapa pun pandang kebolehan dan kesedapan suara dia , hampa **

so masa final AF4 tu dia menyanyi juga, dan dia nyanyi lagu saleem memang sedaplah kan suara dia . haih aku siap download kot  lagu zakia dengan lagu saleem yang dia nyanyi tu, usahalah aku cari converter from youtube to mp3. pastu burn, dok loop hari2 dalam kereta .
ni masa dia nyanyi lagu saleem.

Lepastu dia selalu ikot selebriti gempak astro, itu yang aku perhatikan lah . Okaylah ade juga kerjanya kan . Suara sedap memang orang nak dengar. Agak lama tak dengar cerita dia, tiba2 dia nyanyi dengan MUH masa Juara Lagu yang aizat menang rasanya tapi dia pakai topeng , Aku dengar suara pun dah tahu . Hahhaah ;) Hebatkan ;) . Memang dia terbaik . Huhuuhuh .

Lepastu tiba2 AF9 masukan dia sebagai pelajar, banyak orang cakap tak patut dia masuk AF9 sebab dia dah popular pastu mesti dia akan jadi juara . Tapi kita tahu dia boleh menyanyi . So itu peluang dia untuk tonjolkan bakat dia, apasalahnya kan .So hari ini dengan rasminya Hazama dah pun jadi sang juara AF9 ni . Yeayyy , Tahniah HAZAMA ;)

P/S Ini pendapat aku aje, Hihihih

No comments: