Tuesday 21 June 2011

Day 5 : What Makes you diffrent from everyone else

What makes me diffrent from everone else ?


1- Aku jenis memilih makanan yang amat sangat , aku TAK makan SEAFOOD

memang aku memilih makanan , aku tak reti nak makan kat kedai makan yang lauk banyak giler tu . aku tak reti nak pilih macam mana . aku tak makan ape jenis seafood, expecially sotong , lala, kerang, kepah siput2 semua aku tak makan . Aku makan UDANG aje . Hahahha . walaupun sinus aku teruk giler tapi aku nak jugak makan udang !

2- Aku dah tak suka bawak kereta , sejak2 adik aku dah cekap gila bawak kereta

3- Aku akan keluar air mate bila aku nak mengamuk gile2 . haih 

4- Aku boleh type mesej dkt phone tanpa tengok phone . Hahahahaha

5- Sinus aku terok gila , so aku akan bersin dari pagi sampai tengahari . Hahahaha

No comments: