Friday 3 June 2011

KLUANG Seronok ;)

27-29 May 2011
Felda Kahang, Kluang, Johor Baru
Ayies Wedding and Nikah Ceremony ;)
Aku kan bagitahu, aku memang suka travelling, lagi2 with all my friend ;)

Joining the official photographer , OP ayies haritu si Chah,nama dia shah tp aku kan suka2 tukar nama orang. hihihi, boifren kak ain, ngee. Kak ain adelah college mate oh ayies jugak college mate, so kalau dah OP tu kawan2 aku memang banyak lah kan gambar aku sekawan dalam camera mereka , yehuuu ;)
Tapi gambar2 ni aku curi dari FB cuk dulu lah .

Wedding ayies tema merah hitam, nice kan. Nikah pakai kaler purple . cantik jugak . outdoor pakai putih . Outdoor kat stesyen kerata api Kluang .

Gerak dari bangi pukul 6 lebih hari jumaat , Konon2nya, nak gerak pukul 3. tapi hampeh, macam hal jadi . hahahah . singga amik smart tag + duit lah, singgah beli hadiah lah. macam2 tapi seronok . So satu kereta ada cuk, tikah dan juga cik adah ;).

Sampai kat pagoh pukul 8 . berhenti makan nasi ayam kukus yang enak mak tikah belanja . lepas makan terus gerak , masuk exit air tam. Jauh nya alahai rumah ayies adelah 44 km dari tol tu. Lepas tu chah tunggu kiterang dekat bandar kluang , sebab tak tahu jalan nak masuk rumah ayies tu . Sampai terus pegi rumah ayies tengok die berinai. oh aku sampai pun dah dekat pukul 11 .

Esoknya, ayies akad nikah , hihih. Muka suami  ayies ,wan cuaakkkk gila masa sampai kat rumah ayies.  

Masa Dah Lepas Nikah

Masa Bersanding ;)

Lepas habis bersanding , terus keluar buat outdoor .  Outdoor buat dekat station kereta api keluang, ingat kami aje yang ade, rupa-rupanya ade lagi dua couple yang buat outdoor kat situ ;)


Lama jugak lah duk menunggu OP shoot kat situ, soo kami pon sebok lah ambil gambar sendiri. hihih ;)


Dah habis outdoor, ayies pegi belanja makan sate, ngee. Lepas makan sate, terus pegi kluang mall beli tiket wayang, cerita Pirates Of Carribean pukul 12.00 . Balik rumah mandi2 dulu, baru keluar balik.

Hari Ahad, bangun pagi dengan tak mandinya, terus sarapan, lepastu ayie bawak pegi mandi air terjun. eksitedd giler.. hahahha,
Gambar Lepas mandi-manda, gambar Fav ;)


Pukul empat lebih baru gerak keluar dari kawasan rumah ayies,lepastu singgah pulak airtam. Pukul 8 baru keluar dari airtam menujju destinasi untuk pulan. Hihihih . Aku tidoo dalam ezora chah, kak ain bawak kereta aku , Pukul 10 lebih sampai rumah .Wahh seronoknyaa trip kami time ni . Next ke Langkawi pula, insyaallah ;)

No comments: