Thursday 30 June 2011

KL Gangster

Went to alamanda semalam , with gemu and mama , lepastu tengok cerita ni . Jahatnya aku mengajak mak aku tengok wayang . haih .




Memang patut pun syamsul yussof daapt pulangan berjuta-juta . Walaupun aku macam tak paham cerita dia , tapi action yang dia buat memang hebat . Agaknya orang2 malaysia memang menunggu cerita yang jenis macam ini kot , action banyak, hebat pulak tu . lepastu pelakon2 pulak tough gilaa . hoihhh mane tak dapat berjuta-juta kan . Tahniah syamsul yussof ;)


Aku suka gila watak zizan kekonon gangster tapi penakot . Time shark dok sebok cakap kate KL dia punya, zizan duk kata "ambilah KL,bagilah KL kat dia. hahahha"


Owhh aaron aziz memeii super hawt kan , Die belasah orang macam reall gila . awhhh melting gua tengok lu aaron aziz .


pastu masa Jai cakap "seramnyeeehh" pon kelakar jugak .


ohh aku suka time ajib cakap dekat shark macam ni "ini busuk punya orang sudah mari, ini orang suka makan sambil berak " memang syok kann . hahahah


Korang mesti dah tahukan cerita ni pasal ape, so aku malas lah nak tulis . hihihihi . kalau dah keluar kat astro first , tolonglah subscribe, sebab memang berbaloi pun . 

No comments: