Thursday 15 January 2009

15 january 2009

hepi besday to you..
hepi besday 2 you
hepi besday to kak long and alif..
hepi besday 2 u..

kak long yg negah mengandung nih


alif


-semoga korang berdua panjang umur dan dimurahkan rezeki..

-to kak long..
-semoga jodoh ngan abg shahrul berpanjangan sampai akhir hayat..
-semoga dapat beby banyak.
-semoga beby kak long selalu cihat yer..

-to alif..
-semoga hubungan ko ngan nut berpanjangan
-semoga cita2 ko akan tercapai..

amin!

hari nih..
cukup setahun arwah ayah alif meninggal..
aku ingat lagi kiterang semua ramai2 pegi negok arwah ayah alif kat PD..
kiterang gi dengan 6 biji keta..
aku ingat lagi..sampai kat umah alif aku nampak alif nages..
aku xleh tahan..time2 tuh jugak air mate aku mengalir..
aku ingat semua itu..

semoga allah mencucuri rahmat ke atas roh arwah ayah alif..

1 comment:

AiNi BesT said...

beb..
tol...dh setaun ayah alip pergi...
mse tu aku tegok korg memag xleh tahan nk nanges ..
huhuhuhu..
smoga Allah swt mencucuri rahmat ke atas roh alllahyarham....
amin.....