Saturday 3 January 2009

bes nyer..

semalam ade lah hari yang agak penat lah..
aku berkejar-kkejaran..kehulur-hilir..
mule nak pi bayar duet keta honda..bank tutup..
pas2 pi bawak kuceng aku..ADIK..
die sakit..lemah sangat..
pi klinik haiwan tuh..dokter tuh tahan adik kat wad..
pas pi klinik aku pi serdang pi jumpe cuk..
die mtk tlg amikan contoh report..
lepas jumpe cuk pi negok kak anis..kat hukm..
kak anis dah kene tahan kat ward dah..
lepas melawat kak anis..
aku tewus gerak pi bandar sri putra..
nak jumpe nut..
esk die dah nk blik thailand..
nanti lmbt la pulak die nk datang...
tunggu time grad nanti bawu die dtg..
lepas dah sembahyang kat umah die..
borak2 jap..
aku gerak balik..
oh lupe nk bagi taw..
ari ni mama aku dapat taw yang die naik pangkat..dari N48 ke N52
so mama nak belanje kiterang satu family makan..
and nak wat suprise kat abah..
so balik dari umah nut..
aku satu family tewus gerak pi alamanda..
kiterang makan kat the coast..
bes gak tempat nyer..walaupun mahal..
desert die sedap giler..
heheheh..
tengah2 tunggu order..
mama bagitaw kat abah yang die naik pangkat..
pas2 abah salam mama and ciun pipi mama..
sweet ken...
sayang nyer mama kat abah..
hehehe..
lepas makn tewus balik..
kenyang giler dowh makan kat the coast tuh..


No comments: