Thursday 1 January 2009

babai 2008..welcome 2009

happy nu year 2009

everyone..



semoge azam tahun 2009 tercapai..
may this new year bring bountiful harvest,blissful happiness,pinkest health to us..

aku berada di tahun umurku 22..
oh tidaakkk..

azam tahun nih..errmm

-nak graduation laaa..
-nak pi bercuti pulau perhentian gan kengkawan aku(cuk.dye.aini.nut.k.nisah,k.shima)
-nak cari keja laahh..sebab dah abis belaja kot..
-nak boipren cam fahrin ahmad leh x?nas-t ke? robert pattinson ke? x pown dude harlino
-nak suh abah bli suzuki swift kaler itam lah..

aku cube sedaye upaya tuk capaikan azam aku tahun nih.
.


satu lagi...

heppy besday nut yang ke....?rahsie kot..
heheheh..
semoge nut panjang umur and murah rezeki..
semoge friendship kite berkekalan..
semoge nut berbahagia ngan alep..
kawen jgn lupe jemput..

sayanngg nut!

1 comment:

Anonymous said...

weh ney...
kaw tata0 ke aku nk p k0nvoi kt perhentian...
kaw nk p bulan brape?..
brape hb?..
mane taw setarikh ke kita nnt...
kan kan kan...