Saturday 10 January 2009

semalam awal gile aku bangun..
selalunyer hari sabtu la paling payah nak bangun awal..
tapi boleh pulak semalam..
hehehehe..
aku pegi cc zul semalam..
nak wat keja cikit..
hari senin nak kena anta..
so aku bangun pagi2 pi cc wat keja..
aku duk kat sane sampai petang..
pas2 dalam pukul 2 lebih2 abg azri..maitainance kat cc nih datang..
lepak2 borak ngan die..
tanye die nk kawen biler..
pas2 nanti kawen die nk pakai baju ape..
pas2 die leh pulak tanye pendapat kiterang nak pakai baju ape..
tah pape tah..pas2 die kate nak wat kenduri ala2 jawe..same cam mawi..
hahaha..
pas2 kiterang suh die ajar care nak fomart computer..
die aja lah..
agak susahlah nak formart komputer..
xkesahlah kalu org yang format komputer nak amik mahal2..
hehehe..
abis je belajar format komputer..
aida call suh balik..
mama nak ajak pi negok kak anis..
aku sampai umah..
tunggu derang ciap2..tewus gerak pi umah kak anis..
duk kat umah kak anis..borak jap..
cian aku negok danish..
buat perangai..biaselah..budak2 terase hati kot..
may b die dpt rase mama die dah x sayang kat die..
kecian pulak negok si danish tuh..
hehehe..
balik dari umah kak anis..singgah jusco balakong..
aida nk beli cadar..
die nak gi praktikal kat hospital banting..
ramai giler kat jusco..
penuh keta..
ramai giler orang..
habis beli2 tewus balik..

No comments: