Sunday 4 January 2009

semalam..
xde wat pape..
seharian duk umah..
pas petang tuh kak ceklah ngan family dtg..
kak long pown same..
diorang nk pi umah cik mah kat putrajaya..
aku x pegi..
malas..
hehehe..
duk umah jer..
aida kuar pi mid valley..
lepas magrib aida call kate dah sampai..
elok2 amey dtg bawak keta kawan die..
die nk mtk tlg sya bawak keta..
amey dah x leh bwk..
kaki dah kejang..
aku xleh tolong..
sebab aku x berape cekap nk bawak manual..
heheheheh
gi bndr sri putra..
nak anta papa amey..ayie..
hahahah..
pas anta ayie tewus balik..
balik ikot jalan lame..
tengah elok2 bawak,keta tibe2 cam nak mati..
sampai kat kawasan hutan ukm tuh..
keta tewus mati...
minyak abis..
amey pulak leh x perasan minyak..die ingt sempat sampai bangi..
hehehehe..
cuak giler aku dowh..
dah la gelap giler..
kiterang 4 orang je pompuan dalam keta..
pas2 call kak long..suh tlg blikan minyak..
fuh nasib la x lame sngat menunggu..
cuak giler laa..
sampai umah..
dapat fon call..
kucing aku yang name ADIK..dah mati..
dokter kate dah x leh nk semlamatkan dah..
xpe lah aku terime jer..
sedih jugak..
tapi nak wat cmne..
dah ajalnyer..

No comments: