Sunday 18 January 2009

banting...

ari sabtu ari tuh aku gi banting...
pi negok aida..adik aku tuh praktikal kat sepital banting...


BANTING
ade kenangan aku ngan kawan2 di banting..
heheheh..
time tuh bawu dapat loan ptptn..
hari tu jugak..KUIS cuti sebab ekstival..
so kiterang classmate wat plan..
kiterang kuar berEnjoy..huhuhu..
aku.cuk,dye,aini,an,azam,alem,nut and alif..
kiterang gi dua keta..
keta aku ngan keta akak alem..
mule2 kiterang pegi alamanda..
kiterang pi maen bowling and karaoke..
best giler laahhh...
dah puas karaoke dengan main bowling..
kiterang pegi tesco saujana impian..
kiterang beli barang tuk program kelas aku..
azam beli baju kemeja untuk mock interview..
dah abis beli belah..
kiterang semua wat keputusan drastik...
nak gi banting..
untuk beli hp baru..
x boleh belah ken..
heheheh..
gerak dari kajang lepas magrib..
sampai kat sane terus pegi kedai hp..
aku,cuk ngan azam beli hp..
aku ngan cuk beli hp same..K770i..
azam beli sony erickson gak..tapi x ingat model ape..
lepas beli2 hp..kiterang gi makan2
abis makan2,borak2 bawu gerak balik..
dalam pukul 10 gak la..
mase ndwey nak balik..an dah nyenyak tido..
pas2 sampai kat kawasan vista..
tetibe an bersuara..
die nampak kucing pas2 die kate cmnih..
"weh, azam lintas laahh.."
die ckp cm2 sebab..mase ondeway pi kajang..
nampak anjing2 maen2 tepi jalan..
azam cakap benda same ape yang an cakap tadi..
hahahahah..
sengal betol an tuh..
kiterang dalam keta gelak terbahak2..
x leh belah betol an nih..

huhuhuhu..
aku ingat semua nyer..
rindu kat korang semua..
rindu nak maen bowling,nak nonton wayang...
rindu nak lepak2 same...
rindu nyer kat korang semua...


an,ME,dye,azam, berbowling di alamanda

an..membowling

dye..membowling jugak..


an nyanyi dengan penuh semangat

chuk,dye nyanyi lagu bertahta di hati
(lagu wajib setiap kali karaoke)


azam menyanyi bhai..

alip nyanyi dengan penuh semangat

aini,cuk.alem,an

2 comments:

نــورحــزوانــــي said...

semoga kenangan ni t'semat dlm jiwa kite smpai bile2..

panglime Hijau said...

salam, kat mane ni? bile pegi sana, Brapa orang