Thursday 29 January 2009

dua kali taw

hari rabu adelah hari wayang yang murah..
bile bersame2 kwn2 kelas saye dulu..hari rabu adelah muvee day..
tapi sekarang dah xde..
kerane semua orang dah bizy2
so hanye ain midvalley menjadi peneman aku untuk menonton wayang..
aku x berape suke nak nonton wayang seorang diri..kerane x syok gelak sorang2
so aku dan adik ain pegi ke alamanda untuk tengok wayang..
aku negok citer maut pukul 12.00..
maut..
best jugak lah citer nyer..
insaf kejap laa negok citer maut nih...
huhuhu..
abis citer maut..
aku rase macam nak negok lagi muvee..
huhuhu...
aku pown wat keputusan negok citer inkheart..
wow..
citer nih memag best..
citer nih best laa..
citer nih pasal mamat nih..
kalu die membaca ape yang dia baca akn jadi real..
best laa...
pasti die punye kuasa tu turun kat anak die..
pas2 ade sorang budak nih..
die pown kuar dari buku cerita gak..
name die farid..
cumil2..
yang penting citer inkheart memang best..
kalu korang senang..pi la negok inkherat..
best...

No comments: